Gezinsviering op Kerstavond 24 december 2019

Gezinsviering Kerstavond

Met het kerstspel: Een zwerver die zich koning noemt.
“Op een kille dag.. vlak voor kerst gingen ze op pad, de verslaggeefster en een fotograaf, ze hadden een bijzondere opdracht.
Voor dagblad Verre Oorden moesten ze op zoek naar een bijzonder onderwerp, op zoek naar iets wat hen zou bepalen bij de boodschap van Kerst.
Ze keken rond bij het Koninklijk Paleis in de hoop daar een bijzonder mens te treffen.
Terwijl de verslaggeefster en Joris rondlopen en rond kijken zien ze in de verte iets vreemds gebeuren, er komt een wat vies uitziende man aan……”

De voorgangster in deze dienst is Marga klein Overmeen en de zang wordt verzorgd door Voices.

Dit jaar willen we kinderen in Gambia blij maken met speelgoed.
Ons goede doel van dit jaar is een kraam- en kinderkliniek in Gambia.
Artsen en verpleegkundigen uit het Deventer Ziekenhuis gaan een aantal keer per jaar naar Gambia om daar zorg te leveren, materialen, medicijnen en apparatuur te brengen.
Er zijn daar veel tekorten.
De kinderen die voor een behandeling komen maken ze nadien blij met jullie speelgoed.
Dus heb je wat speelgoed over, breng dit dan mee naar de kerk. Zorg er wel voor dat het schoon en compleet is.
De werkgroep gezinsviering zal zorgen dat het speelgoed op de juiste plek komt.

Graag tot dinsdag 24 december om 19.00 uur in de Heilig Hart kerk.

Werkgroep gezinsviering