Zaterdagavond 12 oktober vrijwilligersavond Heilig Hart kerk

Een 6o tal vrijwilligers die een of andere taak of functie hebben binnen de organisatie van de kerk waren bijeen voor een gezellige avond.
Het welkomstwoord was aan Henk Heerink, waarbij hij de recente ontwikkelingen schetste mbt de toekomstvisie van de kerk en de torenactie.
Daarna was het aan Lyda Hofhuis om een leuke pubquiz te presenteren.
In een competitie met elkaar moesten de aanwezigen allerlei vragen beantwoorden die, direct of indirect, met de kerk te maken hadden.
In de pauze tussen de onderdelen door werd nog een belofte ingelost van het heilig hart feest afgelopen zomer.
Ingrid Heerink kreeg een certificaat uitgereikt als dank voor 25 jaar vrijwilligerswerk.
Leo Broeks prees haar bereidheid om taken op te pakken voor het functioneren van het parochiewerk.
Met een bloemetje werd dat nog eens benadrukt en vanwege het feit dat deze avond samenviel met hun 29e trouwdag werd Hans ook nog even in de huldiging betrokken.
Daarna volgde het tweede deel van de quiz via een fotoronde.
Menigeen werd op het verkeerde been gezet met de fotocomposities over voorwerpen en gezegdes.
Voor het winnende team was er een klein prijsje en voor het laatste team was er een poedelprijsje, waarna de avond zich nog lang voortzette met een hapje en een drankje.
Pastoraatgroep en locatieraad kunnen weer terugkijken op een geslaagde avond.