Passieconcerten Con Amore

Op Palmzondag 25 maart zal Con Amore in de Grote Kerk in Dalfsen in de dienst van 19.00 uur  ‘Die Sieben Worte Jesu am Kreuz ‘ van César Franck uitvoeren. De ‘Zeven Woorden’ verbeelden op muzikale wijze het lijden van Jezus Christus. Passiemuziek; indringend, sfeervol  en vol contrasten.

Op woensdag 28 maart zal in de Heilig Hartkerk in Lemelerveld het passieconcert nogmaals uitgevoerd worden.

Aanvangstijd: 19.30 uur

Naast het werk van César Franck zal  tijdens het concert op 28 maart ook  ‘De Profundis’ van Gluck en ‘Lacrimosa’ en ‘Confutatis’ uit het Requiem van Mozart ten gehore gebracht worden.

De muzikale begeleiding wordt verzorgd door Tjako van Schie op de piano, Bert Bootsma op het orgel, Arjan v.d.Bos op de cello en Regina Ederveen op de harp.

Als solisten werken mee : Yvonne Boerdam (sopraan), Aart Mateboer (tenor) en Lars Teray (bas).

Muzikale leiding: Dirigent Wim van Lenthe.