Opbrengst kerkbalans 2016

Een miniem verschil, wat niet zozeer door de hoogte van de gemiddelde gift komt , maar wordt veroorzaakt doordat er een tiental minder enveloppen zijn binnen gekomen. Zo als elk jaar komen er in de komende maanden nog wel aantal kerkbalansenveloppen binnen of er wordt direct over gemaakt zonder dat het antwoordformulier terugkomt. Hopelijk komen we dan uiteindelijk iets hoger uit dan vorig jaar.

Bij deze dan ook mijn oproep:

Mocht u het vergeten zijn om aan de kerkbalans mee te doen, het kan het hele jaar nog. Van harte aanbevolen in ieder geval.

Onze locatie kan het goed gebruiken, om de dagelijkse gang van zaken te blijven organiseren.

Ik wil iedereen, namens pastoraatgroep en locatieraad,  hartelijk bedanken voor zijn of haar bijdrage en speciaal de wijkvertegenwoordigers met hun helpers voor hun inspanning om deze actie weer rond te zetten.

Samen zetten we er weer de schouders onder om van het Heilig Hart van Jezus kerk ook een kloppend hart te laten zijn hier in Lemelerveld.

Dank u wel!