Afscheid Ursula Langenkamp, financieel beheerder

Met de hakken nog op de drempel van 2024 een eerste berichtje vanuit de locatieraad. Allereerst wensen wij u allemaal een goed, gezond en gezegend nieuwjaar.

Al vroeg in het vorig jaar, 2023, heeft Ursula Langenkamp aangegeven dat zij graag wilde stoppen binnen de locatieraad als financieel beheerder. Zo’n verzoek kunnen wij alleen maar respecteren.
Een aantal maanden zijn wij op zoek geweest naar een vervanger voor haar maar helaas is dit tot nu toe nog niet gelukt.
Ursula willen wij graag bedanken voor haar inzet, betrokkenheid en fijne samenwerking in de afgelopen 2,5 jaar. Zij heeft er in die periode veel tijd in gestoken en daar zijn we haar dankbaar voor.
Uiteraard gaan we door met het zoeken naar een kandidaat die deze functie wil gaan overnemen. Mocht u interesse hebben in deze functie, voel u dan vrij om contact met ons op te nemen. Totdat wij een nieuwe financieel beheerder hebben gevonden neemt ondergetekende haar functie over. Ursula, nogmaals dank je wel en we komen elkaar zeker wel weer ergens tegen.
Tot slot nog even een herinnering; graag zien wij u op onze jaarlijkse parochieavond en nieuwjaarsreceptie, a.s. donderdag 11 januari om 19.30 uur in ons parochiecentrum.

Namens de locatieraad;
Johan Neppelenbroek