Kerstpakketten voor de minima van Lemelerveld

Deze week brengt het Sociaal Steunpunt Kerken 64 pakketten met producten en waardebonnen naar de minima van Lemelerveld. Ook brengt het Sociaal Steunpunt bloemetjes rond als ‘Steuntje in de rug’ voor Lemelervelders die het dit jaar erg tegen zat. Veel Lemelerveldse ondernemers sponsoren onze acties al. U kunt ook helpen door een bijdrage over te maken op bankrekening NL23RABO0120848643 ten name van ‘Sociaal Steunpunt kerken’ onder vermelding van ‘bijdrage minimapakketten’.

In onze kerk zal na de kerstvieringen een deurcollecte voor de actie gehouden worden.
Van alle binnengekomen bijdragen worden producten en waardebonnen van lokale ondernemers gekocht. Laten we samen in moeilijke tijden voor elkaar zorgen.