Kerstactie Pastor Thomas Fonds 2023

Evenals voorgaande jaren verkopen wij weer goedgevulde (ingevroren) Erwtensoep, bruine bonensoep, rookworsten, balkenbrij, bloedworst en bakleverworst voor het Pastor Thomas Fonds. Wij hopen velen van u te ontmoeten aan de Koelmansstraat 1a te Hoonhorst. De verkoop start op 15 november a.s.
Natuurlijk kunt u ook weer terecht voor prachtige Kerstbomen. De verkoop van de kerstbomen start op vrijdag 1 december.
Tevens staan wij ook weer op de Hoonhorster Kerstmarkt die op 17 december wordt gehouden rondom de Molen Fakkert.
Hiervoor wordt u ook van harte voor uitgenodigd.

Uiteraard kunnen alle locaties van de Emmanuelparochie aan deze actie meedoen. U kunt uw bestelling opgeven op tel. 06 57 99 81 50 of per mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij maken dan een afspraak met u wanneer u het gewenste kunt ophalen.
Wij hopen er weer een geslaagde actie van te maken en danken u voor uw aankopen!!
Namens het Pastor Thomas Fonds
Herman van der Vegt