Dinie Ruiter en en Annie Steggink gehuldigd

Na een sfeervolle viering zaterdagavond in de H.Hart van Jezuskerk, waarin de zang werd verzorgd door het dameskoor onder leiding van Arjen Seinen en organist Frank Delnoy werden er twee leden van het koor gehuldigd. Dinie Ruiter zingt al 40 jaar mee in dit koor en Annie Steggink heeft meer dan 40 jaar in het koor in Rossum gezongen. De laatste jaren zingt ze mee in het dameskoor in Lemelerveld. Bij elkaar 50 jaar. Een gouden jubileum. Als extra verrassing voor Annie was een groot deel van het koor uit Rossum hierbij aanwezig. Namens de kerkelijke Instelling Sint Cecilia van het Aartsbisdom Utrecht mocht voorganger Arnold Huijsmans de jubilarissen de hierbij bijbehorende versierselen opspelden en een oorkonde uitreiken. Namens het koor kregen ze een bouquet aangeboden.
Na de viering was er een gezellig samenzijn in het parochiecentrum waarin de jubilarissen vele felicitaties in ontvangst mochten nemen. Door de medekoorleden werden ze nog eens extra toegezongen en werd er een cadeau aangeboden als waardering voor hun inzet met de wens dat ze nog lang bij het koor betrokken blijven.