Huldiging veertig jaar lid van Voices

Afgelopen zondag, twee juli, werd een compleet verraste Ingrid Brok tijdens de Eucharistieviering onderscheiden met de welverdiende gouden St. Gregorius ere medaille, vanwege veertig jaar lidmaatschap van het koor Voices.

In bijzijn van familie en vrienden en al haar zangmoat’n van haar geliefde koor, kreeg Ingrid de versierselen opgespeld door de pastoor. Zowel de voorzitter van Voices, als de pastoor, spraken lovende woorden en woorden van dank voor haar jarenlange, trouwe inzet als koorlid en voor de vele taken die zij voor de parochie verricht.

Naast de onderscheiding waren er uiteraard bloemen en een oorkonde. Als alt heeft Ingrid haar vaste plek binnen het koor en is zij een grote steun voor haar koorbuurvrouwen, aangezien zij het gehele repertoire op haar duimpje kent. Na de viering was er een afterparty in het parochiecentrum en werd Ingrid proostend nogmaals toegezongen in de hoop op een lange voortzetting van haar inzet en lidmaatschap.

Tekst: MoDi
Foto’s: Yvonne Lugtenberg