Emmanuel Korendag in de St. Vitusgeloofsgemeenschap

Op zaterdag 23 september 2023 zal er door de ‘korencommissie’ een korendag worden georganiseerd. Deze dag zullen er zes koren deelnemen uit de Emmanuelparochie, die van allerlei liederen ten gehore zullen brengen.

Naast het luisteren naar de koren is er dit jaar de mogelijkheid om mee te doen aan een gelegenheidskoor, van 12.00 uur - 13.00 uur, dat de Lourdesmis gaat instuderen voor het 12½-bestaan van de Emmanuelparochie op 5 november 2023.

Voor deze muzikale ochtend willen wij u allemaal uitnodigen, in de St. Vituskerk in Dedemsvaart. De korendag zal beginnen om 10.00 uur tot 12.00 uur, waarna het gelegenheidskoor van 12.00 uur tot 13.00 uur het repertoire gaat instuderen. U hoeft geen lid te zijn van een koor, maar als u zingen leuk vindt, misschien in het verleden bij een koor aangesloten geweest bent, dan bent u van harte uitgenodigd om deel te nemen aan het gelegenheidskoor. U kunt gratis deelnemen!

Wij willen iedereen deze dag uitnodigen, die het leuk vindt om naar diverse koren te luisteren. De toegang is de gehele korendag gratis. Wij als ‘korendagcommissie” zien u graag op 23 september in Dedemsvaart.