Pastor Butti bereikt in september pensioengerechtigde leeftijd

Beste parochianen,

Zoals jullie allen weten, zal pastor Butti in september 2023 de pensioengerechtigde leeftijd bereiken. Dit betekent dat hij die maand zijn werkzaamheden in onze parochie zal beëindigen. Het afscheid van pastor Butti zal niet op de gebruikelijke manier zijn: pastor Butti heeft er de voorkeur aan gegeven dat er geen uitgebreide aandacht wordt besteed aan zijn afscheid. Er zal daarom ook geen afscheidsviering worden georganiseerd. Dat doet er niet aan af dat wij als parochiebestuur en pastoraal team pastor Butti zeer erkentelijk zijn voor zijn jarenlange inzet en pastorale betrokkenheid bij onze parochianen in de Emmanuelparochie.

Wanneer parochianen of een locatie pastor Butti ook willen bedanken, dan kan dat via zijn woonadres:
J.G. Butti, Herenstraat 17, 7776 AG Slagharen.

Met vriendelijke groet,
Parochiebestuur en pastoraal team Emmanuelparochie