Vacature “Groene Kerk”

Dat we bewust en zuinig moeten omgaan met onze natuur weten we inmiddels allemaal wel. Woorden als duurzaam en groen komen we nu dagelijks tegen. Onze locatie in Lemelerveld is een zogenoemde “groene kerk” maar dat wil niet zeggen dat we nu achterover kunnen gaan liggen. Ongetwijfeld kunnen we nog veel meer op het gebied van energiebesparing, het gasverbruik en verduurzaming van onze panden. Hoe is het papierverbruik binnen onze locatie of zien we wellicht mogelijkheden om groenten te gaan verbouwen op daarvoor geschikte stukken. Wie zal het zeggen.
Binnen onze locatie zijn wij op zoek naar iemand die dit onderdeel eens wat verder uit wil diepen en wil kijken en uitvoeren van de verschillende mogelijkheden. Is dat iets voor jou? Mocht je interesse hebben dan kun je contact opnemen met Johan Neppelenbroek, tel nr: 06 22697439. Wij zijn met elkaar verantwoordelijk voor onze wereld en daar hoort ook de kerk bij. Wie weet wat voor een moois wij met elkaar kunnen gaan ontwikkelen.