Koninklijke onderscheiding Leo Broeks - Annie Kelder - Hans Heerink

Lintjesregen!

Woensdag 26 april hebben Leo Broeks, Annie Kelder en Hans Heerink uit handen van burgemeester Erica van Lente, een Koninklijke Onderscheiding ontvangen.
Leo, Annie en Hans hebben zich vele jaren (en doen dat nog steeds) ingezet voor de gemeenschap.
Als Locatieraad en Pastoraatsgroep feliciteren we hen met hun onderscheiding en we zijn hen dankbaar dat ze zoveel tijd en energie hebben gestoken en nog steeds steken in o.a. onze geloofsgemeenschap. We willen hierin hun thuisfront mede feliciteren (ook zij hebben in onze ogen wel een lintje verdiend) want als zij niet achter hen hadden gestaan, had de gemeenschap niet zoveel van hun inzet gebruik kunnen maken.

Voor alle parochianen is er zaterdagavond 29 april na afloop van de eucharistieviering van 19.00 uur de gelegenheid om Leo, Annie en Hans in het parochiecentrum te feliciteren met hun onderscheiding.
Iedereen is hierbij dus van harte uitgenodigd.
En… zegt het voort.

Locatieraad en Pastoraatsgroep