Vooraankondiging Bisdombedevaart 29 april tm 6 mei 2023

Het aartsbisdom Utrecht organiseert van 29 april t/m 6 mei 2023 voor de vijfde keer een Bisdombedevaart naar Lourdes. Eerdere edities trokken steeds minstens 1.000 pelgrims van jong tot oud uit alle parochies van het aartsbisdom.

Als Emmanuelparochie willen wij hier graag weer bij aansluiten. Van harte nodigen wij ieder van u uit om met ons mee te gaan. Want of u nu jong bent of ouder, Maria is er voor iedereen.
Vanuit onze Emmanuelparochie zal Marga Klein Overmeen met ons meegaan voor de pastorale begeleiding. Janny Horstman als reisleider en Lies Akkermans als assistent reisleider. We hopen dat we als Emmanuelparochie met velen in 2023 Maria in Lourdes zullen bezoeken.

Als u zich alvast wilt opgeven of vragen hebt schroom dan niet en neem contact op via onderstaande gegevens: