Kerkbalans via email niet geheel gelukt

Onze bedoeling was dat dit jaar ongeveer 350 mensen de Kerkbalansbrief ook digitaal zouden ontvangen naast de envelop.
Dit is ons niet geheel gelukt door technische redenen van het programma en ook wel een tekort aan kennis om toch wel een voor ons nieuwe techniek te gebruiken.
Onze stap, om dit jaar toch iedereen nog via de envelop te benaderen, zodat men bericht zou krijgen, was dus een goede.
Ongeveer 50 mensen hebben de email wel gekregen en velen ook al geretourneerd. Daar was het ook om te doen, het gemakkelijk beantwoorden via de mail.
Dat kan nu ook wel door het papieren formulier te scannen en te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. maar dan was het scannen niet meer nodig.
We zullen het proces evalueren en hopen dat we volgend jaar beter voorbereid zullen zijn.

Laat u ondertussen niet onbetuigd en doe mee aan de actie!

Leo Broeks werkgroep Kerkbalans