Kerkbalans van start

Vandaag, 29 januari, zijn de kerkbalansenveloppen in een sneltreinvaart in elkaar gezet. Door een goede opkomst van de wijkvertegenwoordigers, vrijwilligers en de tienerclub was de klus snel geklaard.
Veel dank, namens de werkgroep kerkbalans voor jullie inzet!
Vanaf nu worden de enveloppen ook bezorgd. Let u op? Evenals vorig jaar worden de antwoordenveloppen niet aan huis opgehaald. U mag ze bij u wijkvertegenwoordiger afgeven of naar het parochiecentrum brengen.
U kunt ook uw ingevulde formulier inscannen en versturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  Graag voor 12 februari uw toezegging doorgeven dan proberen wij een voorlopige balans op te maken.
We zullen er met z'n allen aan moeten wennen dat allerlei zaken veranderen, hopelijk is het voor u geen reden om uw steun achterwege te laten.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Leo Broeks, werkgroep kerkbalans.