Collectegeld of gift overmaken via de bank

Sinds kort kunt u uw collectegeld óf gift ook overmaken via de bank. Doordat er op dít moment geen kerkgangers bij avondvieringen zijn, kunt u op deze manier toch een bijdrage schenken voor collectegeld óf een gift.
Zo gaat dit in zijn werk:
In de menubalk op de website www.parochielemelerveld.nl kunt u klikken op Doneren. Zie afbeelding:

U komt dan automatisch op de pagina van de Rabobank, waarin u een betaalverzoek vindt. Vul het bedrag in wat u wilt schenken. (U kunt het bedrag wat u schenkt namelijk ook aanpassen.) Kies uw bank en kies voor de gewenste betaalmethode. Dit kunt u doen door: uw rekeningnummer in te vullen; óf de
QR-code te scannen óf via de Rabo Scanner. Op deze manieren kunt u geld over maken voor een gift óf collectegeld.

Een andere optie is, gebruik maken van dit formulier. U kunt dan eenvoudig de QR-code scannen.

De QR-code is geldig tot 2 december 2023.