Raad van Kerken Lemele & Lemelerveld 'De Heer als koppelbaas'

Zondag 20 september 2020, aanvang 10.30 uur, locatie: Natuurcamping De Olde Lucashoeve, Kerkweg 30 in Lemele
Thema: Vrede verbindt verschil.
Juist in deze tijd van afstand bewaren zoeken mensen verbinding.
De lontjes worden korter, door onzekere toekomst, minder inkomen, hittegolf en code oranje in omliggende landen.
Hoe houd je de vrede en de verbinding met je dierbaren?
De voorbereidingsgroep heeft hierover een verrassende en prikkelende viering bedacht.
Voorgangers zijn pastor Marga KleinOvermeen, ds. Georg Naber en ds. Leon Eigenhuis.
Helaas geen blaasmuziek van Kunst Na Arbeid, dat mag nog niet, maar er is wel muziek in de dienst.
Wees van harte welkom in deze laagdrempelige openluchtviering!
Neem je eigen stoel mee en ervaar dat God een bijzondere koppelbaas is…
(bij slecht weer: Ichthuskerk Lemele)

Het collectedoel van de vredesdienst sluit natuurlijk ook aan bij het thema van deze dienst.
'Vrede verbindt verschil'

We hebben gekozen voor 'Stichting K-vriendelijk' uit Ommen.
(de K staat voor Klant en Kwaliteit)
De stichting gaat er vanuit dat ieder mens uniek is en zijn/haar mogelijkheden tot groei heeft.
Ze bieden begeleiding aan jong en oud.
Zowel individueel als voor gezinnen.
De begeleiding die wordt geboden kan gericht zijn op opvoedkundige problemen, het aanbrengen van structuur in administratie en/of financiën.
Ook helpen zij met zaken zoals de huishouding, persoonlijke verzorging en sociale contacten.
Kortom een stichting die een grote verscheidenheid aan zorg en dienstverlening biedt aan wie dat nodig heeft.
Met uw bijdrage kunnen zij hun werk blijven uitvoeren.

Voor meer informatie: www.K-vriendelijk.nl