Vrijwilligersnieuws

Na 34 jaar trouw het parochieblad in haar wijk te hebben bezorgd, heeft Annie Jansen Holleboom besloten om hiermee te stoppen. De leeftijd begon mee te spelen. Wat wil je, Annie hoopt dit voorjaar 90 jaar te worden. Ze was een van de oudste vrijwilligers.
Als geloofsgemeenschap nemen we ons petje diep af voor Annie. Door weer en wind en altijd goed te pas, bracht ze het parochienieuws rond. Onze dank is groot.
Gelukkig hebben we Tiny Koerhuis (zo ongeveer de buurvrouw van Annie) bereid gevonden om het bezorgen van het parochieblad over te nemen. Het geeft altijd een goed gevoel als je een vacature vlot in kan vullen. We wensen Tiny veel fiets- en/of wandelplezier toe bij het bezorgen. Mocht er iets zijn, het adres van Tiny is B.K.weg 2, tel. 371646.