Voorlichting ecologische voetafdruk op 23 april

Zoals jullie weten, staat duurzaamheid en klimaat hoog op de agenda. Niet alleen van de politiek maar ook bij burgers, van jong tot oud. Daarbij speelt vooral de dringend gewenste afname van CO2 een belangrijke rol. Ben je ook benieuwd wat op dit moment jouw bijdrage aan het duurzaam maken van onze aarde is, en hoe je het beste die bijdrage kunt verhogen?  Kom dan naar de voorlichting ecologische voetafdruk op 23 april aanstaande. Dan gaan we op speelse wijze bezig met het vaststellen van je huidige ecologische voetafdruk, en gaan we in groepjes onderzoeken hoe we die kunnen verkleinen. De avond vindt plaats in ons parochiecentrum, waarbij alle parochianen van de Emmanuëlparochie uitgenodigd zijn vanaf 19.30 uur. We beginnen om 20.00 uur. Meld je wel even aan door een mail te sturen naarDit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..