Hulp gevraagd voor kerkbalans 2019!

Wij zoeken naar een tweetal personen, die voor de kerkbalans in de wijk Nieuwe landen willen helpen. Kerkbalans is dé financiële pijler onder onze parochie en daardoor erg belangrijk om zoveel mogelijk mensen te bereiken.

Het werk bestaat uit het wegbrengen van de kerkbalansenveloppen naar de geadresseerden  en een week later het weer ophalen van de antwoordenveloppen. Het wordt dus twee keer een wandeling maken door de buurt. De verzamelde enveloppen kunnen dan naar het parochiecentrum gebracht worden. Bent u die persoon, die wel wat voor de kerk wil doen? Meld u dan via mail  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of per tel 06-2371 5454.  Heel graag! Vele handen maken immers licht werk.