Laat advent uit de verf komen!

Steigers en schildersladders, verfblikken en afplakband; de kerk wordt geschilderd, die staat straks weer strak in de verf en is weer klaar voor een hele tijd. Maar hoe staat het met de kerkgangers? Hebben die ook onderhoud nodig? Bladdert de boel af en is het vaal en kleurloos geworden?

Tijd voor een nieuw begin!

Tijd van verwachting, afschuren, schoonmaken, klaar voor nieuwe kleuren en gedachten, hoop en vertrouwen in een donkere wereld. Soms lijkt je leven een doolhof waar je niet uitkomt. Je denkt dat je er bijna bent, maar dan moet je weer een hele omweg maken. We laten het beeldend zien met een groot labyrint. Dat is eerst donker, maar er komen steeds meer kleuren verf in tijdens de overweging. Advent komt uit de verf!  Kom het meevieren!

We nodigen je van harte uit op zaterdag 1 december 2018, 19.00 uur in de Heilig Hartkerk in Lemelerveld.
De viering is voorbereid door leden van de RvK :
Herma Schepers, Ingeborg Hullegie , Marga KleinOvermeen en Jenneke van Doesburg.

Voorganger is Marga Klein Overmeen, zang is van ConAmore,
er is kinderwoorddienst, de kinderen nemen hun kunstwerk mee naar huis.