Huldiging vrijwilligers bij het H. Hartfeest (2)

Bij de Emmanuelparochie, locatie Heilig Hart Lemelerveld, is het een traditie geworden om tijdens het jaarlijkse Heilig Hartfeest jubilerende vrijwilligers te huldigen. Dit jaar konden jubilarissen Mieke Spoolder en Ria Veltmaat, daarbij niet aanwezig zijn. Afgelopen weekend werden ze alsnog gehuldigd.
Aan Mieke Spoolder is thuis de oorkonde uitgereikt. Zij bezorgt al ruim 25 jaar het parochieblad in de wijk Kampfstraat. Al die jaren, ruim 600 keer, heeft Mieke ervoor gezorgd dat iedereen het parochieblad in de brievenbus zag verschijnen.

Ria Veltmaat werd na de viering van afgelopen zondag in het parochiecentrum in het zonnetje gezet. Voor de katholieke geloofsgemeenschap in Lemelerveld is zij heel waardevol. Als vrijwilliger heeft zij haar bijdrage geleverd aan het kinderpastoraat en de tienerclub en vanaf 1993 voorziet ze de kinderpagina in het parochieblad van gedichten, kleurplaten, puzzels en rebussen. Sinds 2007 zit Ria in de redactie van het parochieblad. Hier zorgt zij ervoor dat het parochieblad zorgvuldig is samengesteld, met de nodige eigen inbreng.

Mieke en Ria, namens de parochianen en de locatieraad hartelijk bedankt voor jullie werkzaamheden als vrijwilliger.