Oktoberlof  2018

In de Broederschapkerk  H. Kruisverheffing te Raalte is op zondag 7 Oktober een Plechtig Lof. Dit Lof wordt gehouden als afsluiting van de jaarlijkse Processiebedevaart in Kevelaer. De titel van deze bedevaart was : “ Met Maria op zoek naar Vrede” (lees meer hierover op de site van de Emmanuelparochie !)

Aanvang van het Plechtig Lof is om 19.00 uur.  Vanaf 18.30 u is de kerk open, waar de muziek zal klinken van de vereniging Sint Cecilea uit Heeten. Het gemengd koor van de Basiliek Kruisverheffing  samen met het koor van de Geloofsgemeenschap Antonius van Padua uit Nijverdal  verzorgd die avond de zang in dit mooie Lof.

Voorganger zal zijn: Vicaris Cornelissen, geassisteerd door Diaken Brinkhuis.
Predikant  zal zijn: Pastoor Monnikhof . ( Pastoor Emmanuelparochie)

Wij hopen dat u met  velen aanwezig kunt zijn,  samen met andere parochianen die ook deze uitnodiging ontvangen.

Uw Broedermeester.