Digitaal insturen Kerkbalans

De wijkvertegenwoordigers zijn afgelopen week langs geweest om de antwoordformulieren voor de kerkbalans op te halen. Het kan natuurlijk zijn dat ze u  gemist hebben, omdat u niet thuis was op dat moment.
U kunt het antwoordformulier dan naar het parochiecentrum brengen en in de postbus deponeren of tijdens de openingstijden op het secretariaat afgeven op maandag en donderdag morgen.
Mocht het allemaal niet uitkomen dan mag u het formulier ook digitaal insturen. Scan het ingevulde formulier in of maak een foto ervan en stuur deze via email op naar de penningmeester. Uw bijdrage is meer dan welkom.

Met vriendelijke groet,

Leo Broeks, penningmeester