Kerkbalans 2018

Het is voor deze mensen altijd een behoorlijke inspanning om zoveel mogelijk antwoordenveloppen op tijd binnen te hebben voor de eerste inventarisatie. Het afgelopen jaar hebben we in totaal  80.000 euro mogen ontvangen uit de kerkbalansactie. Daar ben ik ontzettend blij mee. Ik hoop dat we dat dit jaar weer kunnen evenaren. Naast de investeringen, onderhoud en vervangingen, zullen we ook proberen de jaarlijkse kosten te drukken. Een daarvan is de drukkosten van het parochieblad. We geven daar ieder jaar zo’n € 7500,- aan uit. Omdat veel communicatie via de computer gaat, vragen wij u dit jaar op het antwoordformulier of wij u het parochieblad ook via email mogen sturen. Daardoor kunnen we besparen op papier en drukkosten. Tevens kunnen we in de digitale versie meer foto’s of andere beelden in verwerken in het parochieblad. Geeft u uw email adres op dan zullen we dit voorjaar proberen om deze eerst naast de papieren versie te versturen. Na een proefperiode kunt u dan beslissen op welke manier u uw informatie wilt hebben. U ziet het,  er is weer veel te doen in en met de kerk. Blijf het mogelijk maken met uw financiële bijdrage, samen kerk zijn die verbindt! Van harte aanbevolen!

Leo Broeks penningmeester