Over de Drempel Persbericht

Skoef es an, want der is plexat!

Over de drempel is een jaarlijkse activiteit, uitgaande van de Raad van kerken Lemele / Lemelerveld. Met gemeenteleden en parochianen uit alle vier de kerken van onze twee dorpen beleven we samen een middag / avond van ontmoeten en verdiepen. Dit keer is de datum: donderdag 21 september 2017. Wat gaan we doen?

Nou, samen eten verbindt, we willen koken en eten met de smaak van “vrogger”.  Ieder (die in de gelegenheid is) neemt een pannetje mee met een succesrecept uit eigen familie of iets dat je in je jeugd heel erg lekker vond, of waaraan je een speciale herinnering hebt. Kun of wil je niets maken; ook niet erg, want je bent welkom om aan te schuiven: “skoef es an! En plaats aan tafel is er ook voor jou, want er is “plexat” in de grote ontmoetingshal van de Brugkerk. Het duurt nog even voor het 21 september is, maar we willen al graag dat u erover nadenkt , de datum noteert en vrijhoudt en alvast uw naam doorgeeft als deelnemer en / of koker!

Met hartelijke groeten van de Over de Drempelgroep: Herma Schepers, Betty Seigers, Riky Harink en Jenneke van Doesburg