Pakketten actie in de 40 dagen tijd voor de minima

Sociaal Steunpunt Kerken (SSK) wil dit jaar in ons dorp bij de minima een pakket bezorgen voor de paasdagen. Om deze pakketten gevuld te krijgen willen wij een beroep op u doen. Tijdens de veertigdagen tijd willen wij u vragen om houdbare (minimaal 4 weken nog houdbaar) producten aan te leveren. Van deze producten zal SSK dan de pakketten maken en voor de paasdagen bezorgen bij de minima. Door de samenwerking van de plaatselijke kerken en SSK kunt u de producten inleveren bij zowel de GKV kerk, bij de Brugkerk en bij de RK kerk. Tijdens de vieringen in de weekenden van 26 maart, 2 april en 9 april kunt U de producten in een winkelwagen doen die daarvoor achter in de kerk staat.

Ook bij de Coop zal er een winkelwagen staan waarin u de producten voor de minima kunt doen.

Doet u ook mee?

Namens de minima alvast hartelijke dank

Sociaal Steunpunt Kerken