Huldiging 2 leden Voices

Op zondag 8 januari aan het eind van de viering  in de Katholieke kerk hebben wij twee leden van Voices gehuldigd.

Ivon Bleumink al 25 jaar trouw lid van ons koor. Ze staat op de eerste rij als alt te zingen en bijna nooit slaat zij een repetitie over. Vaak deelt ze tijdens de dienst de communie uit aan het koor. Ook naast het koor is zij zeer actief vrijwilligster van de kerk. Ze verricht overal hand- en spandiensten en doet de begeleiding van de misdienaars. Ivon kreeg een bos bloemen een gegraveerde spiegel.
Marijke Hulsman al 12.1/2 jaar lid van ons koor. Als hoge sopraan staat ze helemaal achteraan en zingt hoog over de sopranen  heen !! Marijke is een trouw lid en ze zal niet gauw een repetitie overslaan. Daarnaast kan ze heel mooi schilderen, zo ook voor ons concert Vriendschap vorig jaar waar zij de schilderijen heeft verzorgd. Ze kreeg een bos bloemen en een oorkonde.

We zijn als Voices blij dat we onze leden zondag in het zonnetje mochten zetten. Lijkt het je ook leuk om bij ons te komen zingen dan ben je van  harte welkom. We repeteren elke donderdag van 20.00 tot 21.30 uur in het parochie centrum.

Voices.