Gerardus Majella Bedevaart Overdinkel

Voorafgaand aan de bedevaart is er een Triduüm.

Op donderdag 13 oktober, vrijdag 14 oktober en zaterdag 15 oktober, elke avond om 19.00 uur, is er een viering in het teken van Gerardus.

Het Twentse kerkdorp zal dan wederom de plaats zijn waar vele duizenden pelgrims vanuit het hele land bij elkaar zullen komen. Velen zullen al meerdere malen Overdinkel bezocht hebben en weten dat deze bedevaart steun en kracht geeft bij alle noden van de pelgrims.

Wij willen erop wijzen, dat sinds enkele jaren ook succesvolle kinderactiviteiten worden georganiseerd tijdens de viering op zondagmorgen.

Indien U verdere informatie wenst kunt u contact opnemen met het parochie centrum van de Gerardus Majella kerk op werkdagen tussen 10.00 en 11.30 uur telefoon 053-5381304. Hier kunt u ook (mis)intenties opgeven.

Kosten intenties: vrije gift. Misintenties: € 5,00 Rek. nr: NL 35 RBRB 0918845289 t.a.v. Gerardus Bedevaart Overdinkel.

Graag tot ziens, u bent van harte welkom!

Gerardus Bedevaart groep Overdinkel