Plechtig lof te Raalte

Na een goed geslaagde Bedevaartsreis naar Kevelaer is er nu aandacht voor ”de afsluiting” van deze jaarlijkse Processie.
Dit zal plaatsvinden op zondag 2 oktober a.s. met een Kevelaerlof, welke gehouden wordt in de Broederschapkerk H. Kruisverheffing te Raalte. Aanvang  19.00 uur.
Vanaf 18.30 u. is de kerk open, waar de muziek zal klinken van de vereniging St. Caecilia uit Heeten. Verdere medewerking aan dit Plechtige Lof wordt verleend door het gemengd koor van de H. Kruisverheffing uit Raalte.

Met elkaar moeten we zorgen dat dit Lof naast de bedevaartsdag een belangrijke plaats blijft behouden in het Bedevaartsprogramma.
Deze viering is u van harte aanbevolen.

Predikant in dit Plechtige Lof zal zijn: Pastoor Ten Have ( Pastoor van de Zalige Titus Brandsma parochie Wageningen e.o.)

A. v. Middelaar, Broedermeester.