Priesterwijding Johan Rutgers

Dit is voor hem, maar ook voor onze parochie een feestelijk gebeuren.

Bij deze wijdingsplechtigheid zijn ook alle parochianen van harte uitgenodigd. Bij voldoende belangstelling willen we een bus(sen) laten rijden naar Utrecht. Wanneer u hiervoor belangstelling heeft kunt u zich opgegeven bij het secretariaat van uw geloofsgemeenschap. De kosten van de busreis zullen rond de 15 euro bedragen.

Op zaterdagochtend 19 november zal Johan om 10.30 uur voorgaan in een feestelijke viering in de kerk van Slagharen. Voor hem is het dan de eerste keer dat hij als priester in onze parochie voorgaat. Na de viering kunt u hem feliciteren. En natuurlijk zijn hiervoor ook alle parochianen van harte welkom.

Meer informatie kunt u vinden bij het secretariaat van uw geloofsgemeenschap, of bij de mededelingen na de zondagse viering.

Pastoor Hermens