Creatieve mensen gezocht.

Ook dit jaar willen we als Raad van Kerken weer meedoen met de “Open tuinendagen” op 25 en 26 juni in Lemelerveld. Gezamenlijk met de overige kerkgenootschappen willen we op één locatie weer iets moois laten zien. Tijdens de laatste “Open tuinendagen” in 2014 was het thema : “Verbondenheid”. Voor de ingang van de Brugkerk werden de bezoekers al verwelkomd met een bloemenpracht.  Binnen gekomen konden de mensen genieten van prachtige bruidsjurken natuurlijk met mooie bruidsboeketten.

Dit jaar willen we natuurlijk weer heel iets nieuws bedenken. Daarom zoeken we mensen, buiten de groep kerkversierders om, die mee willen denken (en helpen) om ook dit jaar weer iets spectaculairs neer te zetten. We komen op 24 februari om 20.00 uur bijeen in het parochiecentrum van de H. Hart kerk, om de eerste ideeën met elkaar te delen.

Dus lijkt het je leuk om een keer iets creatiefs met bloemen te maken, kom dan.

Ook op deze creatieve manier kunnen we kerk zijn.