Kerstontmoeting in het parochiecentrum zondag 18 december 2022

Op zondag 18 december vanaf 11.00 uur organiseert de caritas weer de kerstontmoeting in het parochiecentrum.

Het is een ontmoeting van zieke, oudere en alleengaande parochianen die met de kerst als lotgenoten willen samenkomen. Wij willen deze parochianen samen met eventueel een familielid, buurman, vriend of kennis uitnodigen voor deze ontmoeting.
Degenen die mee komen hoeven geen lid van onze parochie te zijn.
Kent U parochianen, die met de kerstdagen alleen zitten, dan kunt U hen ook meenemen naar deze kerstontmoeting. Het is voor alle leeftijden.
Het is de bedoeling er een gezellige bijeenkomst van te maken met muziek, zang en een kerstdiner in de vorm van een buffet.
Voorafgaande aan de kerst-ontmoeting zal om 10.00 uur een woord-communieviering worden gehouden.
De kerst-ontmoeting duurt tot ongeveer 15.00 uur.

Aanmelden kan door het opgaveformulier in te vullen en uiterlijk 11 december in de brievenbus van het parochiesecretariaat te doen.
Voor informatie of telefonische opgave kunt U ook bellen met Annie Steggink (0630342236) of Annie Kelder (370888).
Hebt U geen vervoer of speciale wensen, bijvoorbeeld een dieet, dan hoeft dit geen probleem te zijn. Geef dit door en er kan voor gezorgd worden.

De entree voor de kerst-ontmoeting is gratis.
Na afloop is er de mogelijkheid voor een vrije gift.

Caritas werkgroep