Voorbereiding Kerkbalans 2023

December is ook de maand waar we, als werkgroep Kerkbalans, weer bezig gaan voor het nieuwe jaar om de actie voor te bereiden. Ik praat u even bij over de ontwikkelingen.

We kiezen er voor om komend jaar iedereen weer de bekende enveloppe in huis te bezorgen. Daarnaast zullen wij ook de parochianen waarvan we een email adres hebben de uitnodiging toesturen per mail. Deze mensen hebben dan de keus om het antwoordformulier via de email in te sturen of de papieren versie af te geven. Er komt ook een QR code op te staan, daarmee kan men direct een betalingsopdracht aan maken via het scannen met de telefoon. Een steeds grotere groep mensen is daar bekend mee.

We hopen en verwachten dat u de antwoordformulieren zelf zult insturen of bezorgen bij het parochiecentrum of via de mail retourneren. Het is een te grote opgave voor onze wijkvertegenwoordigers op dit moment om ze ook weer op te halen.

Op dinsdag 27 december om 10.30 uur na de viering en de koffie, zullen we weer met een heel aantal vrijwilligers de enveloppen klaarmaken, die vanaf 14 januari op de bus zullen gaan. Graag hebben we de antwoordformulieren op 28 januari zoveel mogelijk weer terug.

Ook even iets nuttigs doen voor onze kerk? Kom de 27e december gerust even langs om een uurtje te helpen. Het wordt zeer gewaardeerd. Koffie staat in elk geval klaar!

Namens de werkgroep Kerkbalans, Leo Broeks