Kerk open voor Vechtdal Fietsvierdaagse

Donderdag 3 september kwam de dagtocht van de Vechtdal Fietsvierdaagse door Lemelerveld. Dit voorjaar was er een verzoek van de organisatie gekomen of wij ons kerkgebouw ter bezichtiging open wilden stellen. Aan dat verzoek is graag voldaan.

En we hebben het geweten. Van 10.00 – 13.30 uur hebben we heel veel mensen binnen gehad. En alom lof voor ons mooie kerkgebouw, zo goed onderhouden, prachtige glas in lood ramen, mooie bloemversiering, mooi altaar en kruiswegstaties. De doopvont, kortom we hebben zoveel complimenten gekregen dat je er haast verlegen van zou worden.
Mooie verhalen gehoord en leuke gesprekken gehad. Velen gingen binnendoor naar het parochiecentrum, waar ze koffie konden krijgen, bezochten de pastorietuin, de kapel, urnenmuren en het kerkhof.
Lof voor alle vrijwilligers dat het er zo mooi bij lag.
Maria stond er op het einde overal warmpjes bij, zoveel kaarsjes waren aangestoken.
Het was een dag dat we als geloofsgemeenschap aan goede p.r. hebben gedaan.

Dank aan alle helpers die ervoor hebben gezorgd dat alles zo vlot verliep.