Nieuws van de bezoekersgroep

De bezoekersgroep is een actieve werkgroep binnen de H. hart van Jezus parochie. De werkgroep bestaat uit 6 leden:
Marinus van de Vegte,
Gerry Boxebeld
Mien Westemeijer
Siny Noordman
Angela Jansen
Marijke Nijenhuis (voorzitter)

Wat doet de bezoekersgroep:
Wij bezoeken al onze jarige parochianen vanaf hun 80, 85, 90, 95 en hopelijk nog eens 100 jaar oud.
Wenst u geen bezoek, dan kunt u dat aangeven bij het Parochiesecretariaat, tel. 0572-371253, of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Daarnaast horen wij graag wanneer iemand ziek of eenzaam is en een bezoekje of een kaart van de bezoekersgroep op prijs stelt.
Ook sturen we een kaart naar de familie als er iemand overleden is. Mocht een bezoek na het overlijden gewenst zijn, dan ook graag even een berichtje.
Vaak horen we in de wandelgangen dat er iemand ziek is, maar het zou fijn zijn als iemand zelf even contact opneemt met het Parochiesecretariaat of 1 van de werkgroep leden, als je een bezoekje op prijs stelt.
Je kunt het contactadres vinden in het Parochieblad.

Hartelijke groeten, namens de bezoekersgroep,
Marijke Nijenhuis, 06-23487564