Mededeling van de locatieraad

Doordat de energiekosten enorm zijn gestegen heeft de Locatieraad besloten om ingaande 15 oktober maatregelen te nemen.

• De vieringen op dinsdagmorgen zijn al in het parochiecentrum behalve op 11 oktober dan zal pastoor Monninkhof de viering IN DE KERK houden in verband met zijn 25-jarig priesterjubileum.
  • De vieringen in de weekenden zijn niet meer in de kerk maar in het parochiecentrum.
  • De vieringen van Allerzielen, Kerstmis en bijzondere gelegenheden zijn in de kerk.
  • De repetities van de koren worden verplaatst naar het parochiecentrum.
  • Naast de geldende tarieven bij uitvaarten zal,  indien er gebruik wordt gemaakt van de kerk   een energietoeslag van € 200,00 in rekening worden gebracht.

Door deze maatregelen hopen we de energiekosten enigszins te beperken en hopelijk heeft u hiervoor begrip.

De Locatieraad.