Tentviering: zondag 7 augustus, aanvang: 10.30 uur

Zondag 7 augustus - 10.30 uur - Tentviering

Twee jaar lang moesten we erop wachten, maar dit jaar kan het gelukkig weer doorgaan! De Tentviering van het Sukerbietenfeest in Lemelerveld. Voorbereid door de Heilig Hart Kerk samen met de Brugkerk! Supergezellig en leuk voor alle leeftijden. Het thema van de viering is “Water bij de wijn?” en we hebben het onder andere over de Bruiloft te Kana (Joh. 2). Het muzikale gedeelte wordt verzorgd door zangers van de koren De Bargzangers en Voices, onder leiding van Mieke Bruins. Ze zingen liederen als “Ein Festival der Liebe” en “Het kleine café aan de haven”. Joop Butti en Georg Naber gaan in de viering voor. De viering begint om 10.30 uur en wordt gehouden in de feesttent op het evenemententerrein. Van harte aanbevolen!