Oproep van Sociaal Steunpunt Kerken Lemelerveld

Laat niemand in de kou staan de komende winter!

Help je mee wat warmte te delen?

Door de sterke stijging van de energieprijzen en de inflatie wordt het dagelijkse leven flink duurder. Dit is vooral slecht nieuws voor de mensen met een laag inkomen.

Hoe ga je dan alles betalen?

De kerken in de gemeente Dalfsen organiseren nu via het Noodfonds Dalfsen de actie:

De gemeente Dalfsen geeft warmte

Heb je niet te maken met de gestegen energieprijzen vanwege een meerjarencontract, dan heb je toch het voordeel van de verlaagde energiebelasting (gemiddeld 400 euro per jaar). Iedereen die om wat voor reden het goed heeft, kan met deze actie delen met wie het nu moeilijk heeft. Dit omdat we geloven in de verbondenheid tussen mensen, juist in deze tijd ongekende problemen. De opbrengst wordt verdeeld onder de aanvragers en het maakt niet uit of een aanvrager wel of geen lid is van een kerk.

Deel je mee?

Een gift kun je geven via NL66ABNA0109944216 tnv Stichting Noodfonds Dalfsen ovv warmtefonds. ANBI (aangevraagd en wordt vrijwel zeker toegekend met terugwerkende kracht). 100% van deze actie gaat naar de ontvangers. Looptijd van de actie: tot half juli 2022.

Deze actie wordt medegeorganiseerd door het Sociaal Steunpunt en alle kerken van Lemelerveld. Meer info verkrijgbaar via: https://www.noodfondsdalfsen.nl/projecten/dalfsen-geeft-warmte