Nieuws vanuit het parochiecentrum

Zoals u misschien in de wandelgangen al wel gehoord heeft, zit er een verandering aan te komen wat betreft het koffie/thee schenken in het parochiecentrum.

Alle werkgroep in onze parochie waren gewend dat er altijd koffie voor hen klaar stond als ze een bijeenkomst in het parochiecentrum hadden. Riky Brok en Annie Dragt hebben daar altijd, al sinds de ingebruikname van het parochiecentrum, voor gezorgd. Dat was eigenlijk een super “servicebeleid”. Nu hebben Riky en Annie aangegeven om een stapje terug te doen.

Daarom hebben we besloten om alle werkgroepen zelf koffie/thee te laten zetten.

Dat is best een verandering en we hebben daarom hun medewerking gevraagd.

Met ingang van maandag 17 augustus moeten werkgroepen de sleutel afhalen bij Annie Dragt of Riky Brok. Deze dames zijn steeds een week om en om het afhaalpunt. In het parochieblad zal vermeld worden wie er in de desbetreffende week “sleuteldienst” heeft.

Vanaf een half uur voor de bijeenkomst in het parochiecentrum kan de sleutel bij hen afgehaald worden. Er is een lijst met gebruiksregels opgesteld die alle groepen ontvangen hebben en die in de keuken van het parochiecentrum zal staan.

Het is van groot belang dat gebruikers hun bijeenkomsten blijven noteren in de agenda van het parochiecentrum, dit in verband met een mogelijke avondwake/uitvaart.

Dan weten Annie of Riky wie ze moeten afbellen.

En een andere reden is dat zij in de agenda kunnen zien of er groepen een sleutel kunnen komen halen.

Het zal wel even wennen zijn en er zal heus wel een keer wat mis gaan maar we hopen dat we zo met elkaar de boel draaiende kunnen houden.

Namens de Locatieraad en de vrijwilligerscommissie;

Willy Veltmaat en Nolly Holterman.