Oproep zangers tentkoor

Alweer enige jaren wordt de feestweek toepasselijk afgesloten met een oecumenische tentviering, dit jaar op zondag 9 augustus. Het duurt misschien nog een poos, maar een enthousiast team, gevormd uit mensen vanuit de Brugkerk en de H. Hartparochie is alweer een paar maanden in beraad over de vormgeving van het geheel. Het uitdagende thema is dit jaar: ‘Grensoverschrijdend gedrag’ en dat zal op een geheel eigen wijze worden neergezet. Daarnaast zullen zowel ZWO als MOV met een stand aanwezig zijn. Om het geheel muzikaal te ondersteunen vragen we enthousiaste zangers/zangeressen om te zingen in het koor. We zingen een aantal bekende liturgische liederen, maar ook een toepasselijk nummer van Nick en Simon. Onder leiding van Gerda Teelen zal er gerepeteerd worden op 27 en 30 juli en 3 aug. van 19.30 uur tot 21.00 uur in het parochiecentrum, Posthoornweg 6 Lemelerveld. Opgeven voor het koor kan bij Lyda Hofhuis, mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Angela Jansen, mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..