Palmpasen: bericht voor de kinderen!!

Op zondag 10 april is het Palmpasen.

Gelukkig kunnen we Palmpasen dit jaar weer gezamenlijk vieren. Dit jaar is de dienst om 9.30 uur in de Brugkerk. De viering kunt u volgen via kerkdienstgemist.nlHet wordt een leuke dienst, waarin een ezel centraal zal staan. Ook treedt de zangroep Voices op! Verder hopen we na de dienst in een mooie optocht met muziek naar de Brugstede te gaan, om daar de ouderen te verrassen. Bij een palmpasenoptocht hoort natuurlijk een palmpasenstok. Deze mag je zelf thuis maken, met een doe-het-zelf pakket die je kunt ophalen op woensdagmiddag 6 april in de Brugkerk. Dit doen we gelijk uit school, tussen 12.00 en 13.00 uur. De spullen liggen dan klaar voor je.
Opgeven hiervoor is handig, zodat we weten hoeveel pakketjes voor de palmpasenstok we klaar moeten maken.

Opgeven: graag voor vrijdag 1 april dmv. een mailtje naar
We zien je opgave tegemoet, hopelijk krijgen we dit jaar een mooie optocht met veel kinderen.

Werkgroep Palmpasen van de Raad van Kerken