Het Sallands Bachkoor! We mogen weer!

Het Sallands Bachkoor zingt weer en zoekt goede zangeressen en zangers, met name sopranen, tenoren en bassen.

De lockdown gaf ons de nodige beperkingen maar het had ook voordelen. Zo is menigeen gevraagd om als voorzanger de kerkdiensten op te luisteren. Zo kwamen ongekende talenten boven drijven! Misschien voelde dat zo goed dat je je aangetrokken voelt tot een oratoriumkoor als het Sallands Bachkoor. Je bent van harte welkom!

We repeteren op maandagavond in Ommen in de Gereformeerde kerk aan de Bouwstaat. Van 19.45 uur tot 22.00 uur. Je kunt je aanmelden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Je mag het sowieso een maand proberen, daarna volgt er een stemtest. Het helpt als je zangervaring hebt en noten kan lezen. Meer info vind je op onze website.