• image

Artikelen

Viering 40 jarig ambtsjubileum, tevens afscheid van pastor Gerard Noordink 26 en 27 september

Op 1 augustus jl. was het 40 jaar geleden, dat pastor Gerard Noordink begon in zijn eerste pastorale functie.
In deze periode is hij onder meer werkzaam geweest in de parochie in Twello, Bussloo en De Vecht; in het psychiatrisch ziekenhuis St. Franciscushof te Raalte, en sinds 1997 als pastor in de geloofsgemeenschappen van Lierderholthuis en Heino.
In de loop van de tijd is er een samenwerking gegroeid van deze geloofsgemeenschappen met andere parochies in Noord Oost Salland. Dit resulteerde in 2011 in de oprichting van de Emmanuelparochie, waarin 11 geloofsgemeenschappen zijn samengegaan.
Pastor Gerard Noordink maakt deel uit van het pastoraal team van onze Emmanuelparochie.

Lees hier het hele artikel van Pastoor Monninkhof.