Sacramentsprocessie

Zondag 7 juni 2015 is er in de O.L. Vrouw van Fatima kerk De Belte/Slagharen, de jaarlijkse sacramentsprocessie.  Aanvang 10.00 uur.
Er is een plechtige Eucharistieviering; de celebrant is pastoor H. Hermens.
De zang zal worden verzorgd door het Fatimakoor van De Belte met eventuele aanvulling van leden van de koren uit Slagharen, Dedemsvaart en Hardenberg.

Er is een extra collecte bestemd voor De Vrienden van de Baalderborggroep.

Bij gunstige weersomstandigheden gaan we na afloop van de Eucharistieviering in processie naar het rustaltaar op het kerkhof en vervolgens gaan we gezamenlijk terug naar de kerk voor de slotceremonie.
Dit is een viering in regioverband en de Processiecommissie nodigt u van harte uit om op zondag 7 juni aanwezig te zijn om gezamenlijk te bidden en te zingen.
Na afloop is er gelegenheid elkaar te ontmoeten en na te praten onder het genot van een kop koffie of thee in het parochiecentrum De Zandbelt. Ook hiervoor nodigen wij u allen uit.

NB: per geloofsgemeenschap kunt u vóór 4 juni uw misintenties per e-mail doorgeven aan:
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en op zondag 7 juni ligt er achter in de kerk pen en papier om de laatste intenties te noteren!

Processiecommissie De Belte