Mensen gezocht voor schoonmaak kerk en parochiecentrum.

De bestaande ploeg schoonmaaksters kampt steeds meer met leeftijdsgebonden probleempjes. Daarom zijn we op zoek naar nieuwe mensen (dames of heren, we discrimineren niet J) die een woensdag of donderdag morgen van 9 tot 11 uur dit werk zouden willen doen.

De tuin of  kerkhofploeg zijn er dan ‘s morgens ook koffiedrinken. Dus het is vaak ook een gezellige boel in de keuken.
Dat beogen we ook te zijn, een ontmoetingscentrum, waar nuttige en aangename zaken worden  gedaan ten behoeve van de gehele geloofsgemeenschap. Met elkaar houden we de boel levendig.
We zullen het probleem moeten aanpakken, anders kan ons parochiecentrum op den duur niet meer functioneren.
Durf het eens geheel vrijblijvend te proberen!  Alleen dat al, wordt gewaardeerd.