Pakketten actie in de 40 dagen tijd voor de minima

Sociaal Steunpunt Kerken (SSK) wil ook dit jaar in ons dorp bij de minima een pakket bezorgen voor de paasdagen. Om deze pakketten gevuld te krijgen willen wij een beroep op u doen. Tijdens de veertigdagen tijd willen wij u vragen om houdbare (minimaal nog 4 weken houdbaar) producten aan te leveren. Van deze producten zal SSK dan de pakketten maken en voor de paasdagen bezorgen bij de minima. Door de samenwerking van de plaatselijke kerken en SSK kunt u de producten inleveren bij zowel de Brugkerk, de GKV kerk en bij de RK kerk. Dit kan op de zondagen 4, 11, 18 en 25 maart 2018.
Dankzij de medewerking van de Coop kunnen wij gebruik maken van een aantal winkelwagens en zal er ook vanaf 5 maart een winkelwagen voor de actie in de Coop staan waarin u de producten voor de minima kunt doen.
Doet u ook mee?