Oudejaarsviering

Als parochie willen we dit jaar  juist óóķ stilstaan bij de ervaringen van de kinderen.

Dat  doen we op een speciale manier.

Aan de kinderen de  volgende vraag;

Neem iets mee naar de kerk dat je doet herinneren aan iets heel belangrijks uit het afgelopen jaar.  Dat  kan van alles zijn. Iets dat heel leuk was, of spannend,

óf iets dat misschien wel heel vervelend en verdrietig was.

Voorbeelden; een foto, kaartjes van geboorte of verhuizen, knuffels,  je zwemdiploma, bedenk maar iets!

Of - en dat mag natuurlijk ook, - wat hoop je en verwacht je voor het nieuwe jaar 2018?

Zeg het maar gerust of liever nog, schrijf het op een papiertje, of vraag je ouders om het op te schrijven voor jou. Wie niet vraagt, wie niet wint !

Wij vragen  alle ouders en grootouders in de kerk om  samen met jullie te bidden,

dat de kinderwensen ook echt  waar mogen worden in 2018.

Daarom hopen we natuurlijk dat er veel ouders en kinderen die zondagmorgen,

- oudjaarsmorgen dus - naar de kerk  willen komen.

We sluiten af met een HAPPY NEW YEAR en met sterretjes-vuur voor de kinderen bij het verlaten van de kerk.   Hopelijk tot ziens  dus.

Zondagmorgen 31 december 09.30 uur, oudejaarsdag 2017.