Verwarming kerk.

Onze huidige verwarmingsketel uit 1982 gaan we vervangen. Dit gaan we proberen rond te zetten van 6 november tot 17 november. Op maandag 6 november gaan we met een groep vrijwilligers van start. Eerst wordt de oude installatie uit het ketelhuis gesloopt. Daarna moeten er enkele bouwkundige aanpassingen aan het ketelhuis plaatsvinden. Zoals vergroten van de ingang voor de nieuwe ketel. Achterin deze week begint de firma Winkels met voorbereidende werkzaamheden, onder anderen het verleggen van de leidingen. In de week van 13 november wordt dan de nieuwe ketel geïnstalleerd.  Tevens komt er in de kerk,  op de plek van het ventilatierooster op het koor, een ruim drie meter hoog plenum te staan. Deze zorgt ervoor dat de kerk sneller kan worden verwarmd en de warmte gelijker wordt verdeeld.

Als alles volgens de planning verloopt kunnen we de kerk weer verwarmen in het weekend van 18/19 november. Dit houdt dus in dat we in het weekend van 11/12 november uitwijken naar het parochiecentrum.